زمان مطالعه: 1 دقیقه

رازگشایی از کشف جسد مجهول الهویه در پارسیان/ قاتل در کمتر از 2 ساعت دستگیر شد

با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارسیان یک قاتل متواری کمتر از دو ساعت پس از وقوع. قتل شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
12 اسفند 1401
شناسه : 95035
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95035
266+
بالا
با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارسیان یک قاتل متواری کمتر از دو ساعت پس از وقوع. قتل شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

حادثه 24 -  با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارسیان یک قاتل متواری کمتر از دو ساعت پس از وقوع. قتل شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۱۲ اسفندماه) در تشریح این خبر بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارسیان از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وجود یک جسد مجهول الهویه در حوزه استحفاظی شهرستان مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: مأموران پس از حضور در محل، مشاهده کردند یک جسد به صورت برروی زمین افتاده که پس از برگرندان جسد مشخص شد گلوی مقتول با یک جسم تیز بریده شده و به قتل رسیده است که نسبت به بررسی دقیق و آثار برداری ، عکس و فیلم برداری از صحنه اقدام شد.

وی اظهار کرد: اقدامات فنی پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز و از همان دقایق اولیه یک تیم مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند که با تلاش ضربتی و همه جانبه صورت گرفته کمتر از ۲ ساعت پس وقوع قتل، متهم اصلی جنایت شناسایی شد.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: ضمن هماهنگی با مقام قضایی قاتل در یک عملیات ضربتی پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازجوئی های اولیه به جرم ارتکابی و قتل مقتول به انگیزه مسائل شخصی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر