زمان مطالعه: 3 دقیقه

خبر تازه از وضعیت رتبه بندی معلمان/ احکام رتبه بندی نیم میلیون معلم نهایی شد

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تعداد افراد مشمول طرح رتبه بندی معلم را قریب به یک میلیون نفر دانست و گفت: احکام نیم میلیون نفر نهایی شده است و مابقی نیز امیدواریم تا پایان سال تعیین تکلیف کنیم.
10 اسفند 1401
شناسه : 95016
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95016
144+
بالا
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تعداد افراد مشمول طرح رتبه بندی معلم را قریب به یک میلیون نفر دانست و گفت: احکام نیم میلیون نفر نهایی شده است و مابقی نیز امیدواریم تا پایان سال تعیین تکلیف کنیم.

حادثه 24 -  معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تعداد افراد مشمول طرح رتبه بندی معلم را قریب به یک میلیون نفر دانست و گفت: احکام نیم میلیون نفر نهایی شده است و مابقی نیز امیدواریم تا پایان سال تعیین تکلیف کنیم.

قاسم احمدی‌لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در بوشهر اظهار داشت: یکی از اهداف سفر دوم ریاست جمهوری، بررسی وعده‌هایی بود که در سفر اول داده شد و باید بررسی کنیم چه میزان عملیاتی شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بوشهر به عنوان مهد تمدن علم و ادب قلمداد می‌شود، گفت: مدرسه سعادت با یک پیشینه بسیار عالی و قدیمی به عنوان اولین مدارس کشور به شمار می رود.

وی ادامه داد: در حوزه سازه‌ای و فضای آموزشی بدون شک دچار چالش‌هایی هستیم و در این سفر امیدواریم مصوبات خوبی انجام شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تعیین تکلیف و ساماندهی نیروها فقط مربوط به استان بوشهر نیست، تصریح کرد: یکی از اهداف ما در این سفر بررسی مشکلات مراجعه کنندگان به ستاد ارتباطات مردمی است و چالش‌ها و مطالبات توسط کارگروه‌های ویژه مورد ارزیابی و پیگیری قرار خواهند گرفت.

احمدی لاشکی از سفر وزیر آموزش و پرورش به استان بوشهر با همراهی ریاست جمهوری خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم در این سفر دستاوردی مثبت برای مردم و فرهنگیان رقم بخورد.

وی بیان کرد: طرح رتبه بندی فرهنگیان کاری بسیار سنگین و پیچیده است و یک استاد دانشگاه برای اینکه از استادیاری به دانشیاری ارتقا یابد باید کلی فرایند و زمان را سپری نماید.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد، دانشگاه‌های دولتی و علوم پزشکی ۹۰ هزار نفر می شود، اضافه کرد: فقط تعداد افرادی که از تاریخ شهریورماه ۱۴۰۰ در آموزش و پرورش بازنشسته شده اند، ۱۳۵ هزار نفر است و قابل مقایسه با دیگر دستگاه‌ها نیست.

وی تعداد افراد مشمول طرح رتبه بندی را قریب به یک میلیون نفر دانست و گفت: با افتخار اعلام می کنیم احکام نیم میلیون نفر نهایی شده است و مابقی نیز امیدواریم تا پایان سال تعیین تکلیف کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تمام سعی ما بر این است حق هیچ شخصی ضایع نشود، خاطر نشان کرد: کسانی که نسبت به احکام خود معترض هستند پس از ثبت اعتراض، درخواست آن‌ها در هیات ممیزی استان بررسی می شود و اگر مجدد معترض باشند، در هیات ممیزی کشور اعتراض آن ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر