زمان مطالعه: 1 دقیقه

قربانی شدن پسر و دختر 9 ساله بر اثر تیراندازی در جشن عروسی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی ۲ نفر از شهروندان به قتل رسیدند و پنج نفر نیز زخمی و روانه بیمارستان شدند.
10 اسفند 1401
شناسه : 95013
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95013
258+
بالا
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی ۲ نفر از شهروندان به قتل رسیدند و پنج نفر نیز زخمی و روانه بیمارستان شدند.

حادثه 24 -  رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی ۲ نفر از شهروندان به قتل رسیدند و پنج نفر نیز زخمی و روانه بیمارستان شدند.

سرهنگ حمید افرامن چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: شامگاه سه‌شنبه نهم اسفندماه ۱۴۰۱ در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در روستای کردیل بخش افزر شهرستان قیروکارزین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی ۳۸ ساله در یک عروسی به هنگام شادی با اسلحه شکاری به صورت سهوی به سمت افراد حاضر در مراسم تیراندازی کرده که منجر به مرگ یک پسر و یک دختر ۹ ساله و مجروح شدن پنج نفر دیگر شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی و با رایزنی با بزرگان و متنفذین محلی، قاتل به همراه اسلحه شکاری خود را به پلیس معرفی و تسلیم قانون شد.

 آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر