زمان مطالعه: 3 دقیقه

مسمومیت دانش‌آموزان به اردبیل رسید / ۲۰۲ دختر دانش‌آموز راهی بیمارستان شدند

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان در این شهر گفت: تاکنون از هفت مدرسه اردبیل گزارشی مشابه دریافت شده است؛ در کل، ۲۰۲ دانش‌آموز اردبیلی به صورت خفیف با مسمومیت روبرو شدند.
10 اسفند 1401
شناسه : 95012
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95012
454+
بالا
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان در این شهر گفت: تاکنون از هفت مدرسه اردبیل گزارشی مشابه دریافت شده است؛ در کل، ۲۰۲ دانش‌آموز اردبیلی به صورت خفیف با مسمومیت روبرو شدند.

حادثه 24 -  مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان در این شهر گفت: تاکنون از هفت مدرسه اردبیل گزارشی مشابه دریافت شده است؛ در کل، ۲۰۲ دانش‌آموز اردبیلی به صورت خفیف با مسمومیت روبرو شدند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: حال تمام دانش آموزان دختر مسموم شده در مدارس اردبیل مساعد و رو به بهبود است.

علی محبوبی‌پور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل اعلام کرد: به دنبال حادثه مسمومیت دانش آموزان در شهرهای مختلف این بار در اردبیل و چند مدرسه مسمومیت دانش آموزان گزارش شد و همکاران ما در اورژانس در مدارس حاضر شده و دانش آموزان بدحال را به بیمارستان منتقل کردند.

او تاکید کرد: این اتفاق در مدارسی نظیر بهاران و خلبان ذاکر روی داد که دانش آموزان مسموم راهی بیمارستان شدند که آخرین گزارش‌ها حکایت از حال مساعد و مناسب آنهاست.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل از خانواده‌ها خواست؛ تا با حفظ آرامش اجازه دهند تا متولیان بررسی خود را انجام دهند تا در نهایت گزارشی برای مردم در این زمینه ارائه شود.

محبوبی پور منشأ این مسمومیت را سم منتشر شده اعلام و تصریح کرد: کادری مجرب مأموریت یافتند تا منشأ انتشار این گاز و سم را بررسی کرده و علل و عوامل حادثه به صورت دقیق روشن شده و به اطلاع مردم برسد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل انتشار این گاز را توطئه دشمن دانست و بیان کرد: دشمن ماه هاست با این اقدامات تلاش می‌کند تا آرامش مردم و خانواده‌ها را سلب کند که امیدواریم با هوشیاری و مراقبت بیشتر از این حوادث نیز به سلامت عبور کنیم.

محبوبی‌پور گفت: تاکنون از ۷ مدرسه اردبیل گزارشی مشابه دریافت شده و در کل ۲۰۲ دانش آموز اردبیلی به صورت خفیف با مسمومیت روبرو شدند.

او افزود: با ورود مسئولان و متولیان امر سعی بر این است تا در سطح کشور و استن اردبیل علل و عوامل این مسمومیت مشخص شده و منشأ آن نیز به اطلاع مردم برسد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل از اهالی استان اردبیل خواست؛ تا به شایعات توجه نکرده و اخبار را از منابع موثق دریافت کنند چرا که شایعات متعددی پیرامون این موضوع مطرح شده که نمونه آن اتهام به نظام برای عدم تحصیل دانش آموزان دختر است که به هیچ وجه چنین مسائلی صحت ندارد.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر