زمان مطالعه: 2 دقیقه

مصدومیت تعدادی از کارگران و آتش نشانان در آتش‌سوزی اتوبوس‌سازی عقاب‌افشان سمنان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از مهار آتش سوزی در شرکت عقاب افشان سمنان بزرگترین تولیدکننده اتوبوس های اسکانیا در ایران خبر داد.
10 اسفند 1401
شناسه : 95011
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95011
209+
بالا
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از مهار آتش سوزی در شرکت عقاب افشان سمنان بزرگترین تولیدکننده اتوبوس های اسکانیا در ایران خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از مهار آتش سوزی در شرکت عقاب افشان سمنان بزرگترین تولیدکننده اتوبوس های اسکانیا در ایران خبر داد.

 رضا رهایی ۱۰ اسفندماه در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: با اعلام حادثه در شرکت عقاب افشان سمنان اولین گروه عملیاتی از ایستگاه ۳ شهرک صنعتی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که با اعلام فرمانده میدان مبنی بر گستردگی حریق گروه های عملیاتی ایستگاه های ۵ ، ۱ ، ۲ و ۴ نیز بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند .

وی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند بخشی از سالن تولید این کارخانه دچار حریق شده است که بلافاصله با کنترل حریق و جلوگیری از سرایت آتش به سایر نقاط این کارخانه، اقدام به اطفای حریق کرده و بعد از ایمن‌سازی محل به ایستگاه های خود بازگشتند .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: در این حادثه ۲۰ آتش نشان جهت اطفاء حضور داشتند ،

رهایی بااشاره به چرایی وقوع این حادثه گفت: علت حادثه در دست بررسی است .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در این حادثه تعدادی از کارگران به اتفاق دو نفر از آتش‌نشانان دچار دود زدگی و مصدومیت شدند که سریعاً جهت مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.

عقاب افشان که یکی واحدهای بزرگ صنعتی استان سمنان است، نمایندگی فروش موتورهای دیزلی و تولید اتوبوس‌های شرکت اسکانیا در ایران را دارد

محصولات این شرکت به کشورهای مختلفی صادر شده‌اند و عقاب افشان در دو سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بعنوان بزرگترین شریک تجاری اسکانیا در زمینه اتوبوس در جهان معرفی شد.

گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان اخیرا، نخستین اتوبوس برقی ایرانی را تولید و از آن رونمایی کرد.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر