زمان مطالعه: 2 دقیقه

غافلگیری جویندگان گنج هنگام حفاری در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه ۴ نفر از حفاران غیرمجاز در کاشان دستگیر شدند، گفت: متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.
09 اسفند 1401
شناسه : 94973
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94973
282+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه ۴ نفر از حفاران غیرمجاز در کاشان دستگیر شدند، گفت: متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه ۴ نفر از حفاران غیرمجاز در کاشان دستگیر شدند، گفت: متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر اینکه افرادی غیربومی در ارتفاعات روستای ورکان قصد حفاری غیرمجاز را دارند مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی بخش برزک این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد موضوع صحت داشته و پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه، چهار نفر در حین حفاری غیرمجاز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در بیان جزئیات اموال مکشوفه از حفاران غیرمجاز خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از وسایل همراه متهمان یک دستگاه گنج‌یاب را کشف و متهمان را به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی از همکاری صمیمانه اهالی روستا و احساس مسئولیت آنان در قبال حفظ آثار فرهنگی و باستانی قدردانی کرد و گفت: از مردم درخواست داریم هر گونه اخبار و تحرکات مشکوک و مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کاکاوند در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارق حرفه‌ای کش‌روزنی بازار کاشان خبر داد و اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 غیاث‌الدین جمشید حین گشت‌زنی در سطح بازار بزرگ شهر کاشان، فردی را به همراه اموال مسروقه شناسایی و موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ️سارق که با مشاهده ماموران قصد فرار از محل داشت در یک اقدام ضربتی دستگیر شد، افزود: در بازرسی از وسایل و خودرو متهم، مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به شش فقره سرقت کش‌روزنی اعتراف کرده و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر