زمان مطالعه: 1 دقیقه

مصدومیت 2جوان در انفجار گاز یک واحد مسکونی در ساری+ عکس

سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس مازندران از مصدوم شدن دو نفر در حادثه انفجار گاز یک واحد مسکونی در منطقه «خیابان ۲۲ بهمن» ساری خبر داد.
08 اسفند 1401
شناسه : 94942
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94942
429+
بالا
سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس مازندران از مصدوم شدن دو نفر در حادثه انفجار گاز یک واحد مسکونی در منطقه «خیابان ۲۲ بهمن» ساری خبر داد.

حادثه 24 -  سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس مازندران از مصدوم شدن دو نفر در حادثه انفجار گاز یک واحد مسکونی در منطقه «خیابان ۲۲ بهمن» ساری خبر داد.

 سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس مازندران گفت: ساعت ۸:۳۹ امروز دوشنبه ۸ اسفند حادثه انفجار گاز در خیابان ۲۲ بهمن ساری به مرکز  پیام اورژانس گزارش شد.

اشکپور افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس آل یاسین و وفاییان به محل حادثه واقع در خیابان ۲۲ بهمن شهرستان ساری اعزام شدند.

او گفت: در این حادثه که در اثر انفجار گاز اتفاق افتاد یک جوان ۲۷ ساله دچار سوختگی شد که به بیمارستان سوختگی زارع ساری منتقل شد.

اشکپور ادامه داد: در این حادثه جوان ۱۷ ساله نیز دچار مصدومیت و جراحت شدید شد که پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری انتقال یافت.

بر اساس آخرین گزارش‌ها حال آقای ۱۷ ساله وخیم اعلام شد.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر