زمان مطالعه: 1 دقیقه

رو شدن دست بدل‌انداز بازار طلافروشان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک بدل انداز در بازار طلا فروشی‌های شهرری به همراه شناسایی چهار مالباخته، خبر داد.
07 اسفند 1401
شناسه : 94907
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94907
234+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک بدل انداز در بازار طلا فروشی‌های شهرری به همراه شناسایی چهار مالباخته، خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک بدل انداز در بازار طلا فروشی‌های شهرری به همراه شناسایی چهار مالباخته، خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح این اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره بدل اندازی در بازار طلا فروشان شهرری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و بازبینی دوربین های مداربسته و بررسی بانک اطلاعات مجرمین هویت و مخفیگاه متهم در محدوده شهرستان ری شناسایی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم روز گذشته تیم های عملیاتی به موقعیت اعزام، در یک عملیات متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه تاکنون چهار مالباخته سارق سابقه‌دار را مورد شناسایی قرار داده اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و اعتراف به بزه ارتکابی به دادسرا اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر