زمان مطالعه: 2 دقیقه

جدیدترین خبر از مجلس درباره اجرای رتبه‌بندی معلمان

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: رتبه‌بندی معلمان بر مبنای توجه به افراد پرتلاش باشد.
06 اسفند 1401
شناسه : 94875
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94875
271+
بالا
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: رتبه‌بندی معلمان بر مبنای توجه به افراد پرتلاش باشد.

حادثه 24 -  عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: رتبه‌بندی معلمان بر مبنای توجه به افراد پرتلاش باشد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توجه به معیشت معلمان گفت: رتبه‌بندی معلمان باید اساسی و در چارچوب‌های خاص و تعریف‌شده و بر مبنای تلاش افراد باشد.

علیرضا پاک‌فطرت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس راه نجات کشور را ارائه آموزش‎‌های درست و مناسبت به نسل جدید عنوان کرد و گفت: آموزش و تربیت صحیح دانش‌آموزان و تربیت انسان‌هایی در تراز شهید سلیمانی باید مدنظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

او از کاهش بودجه وزارت آموزش و پرورش خبر داد و افزود: بودجه وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ کمتراز بودجه سال ۱۴۰۰ است و علی‌رغم همه تلاش‌ها و مسائلی مانند رتبه‌بندی معلمان و… وضعیت بودجه آموزش و پرورش و به طور کلی بخش آموزش کشور در سال آینده زیاد نیست و ممکن است مراکز آموزشی اعم از ادارات آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، نوسازی مدارس و … متضرر شوند و برخی امورشان معطل بماند.

پاک‌فطرت گفت: هر کاری در آموزش و پرورش صورت می‌گیرد باید معلمان راضی باشند تا بتوانند دانش‌آموزان را خوب تربیت کنند و مسائل حقوق و معیشت قشر فرهنگی و فرهنگیان باید برای همیشه مرتفع شود تا معلم با جایگاه اجتماعی که دارد دچار خدشه نشود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان از جمله مدیران مدارس و معاونین، دبیران، آموزگاران مربیان پرورشی، هنرآموزان فنی حرفه‌ای باید خرجشان به دخلشان بخواند و برسد تا دغدغه معیشت نداشته باشند و همانگونه که در بسیار‌ی از کشور‌ها سه قشر معلم و قاضی و پلیس از احترام خاصی برخور دارند در ایران هم باید این اقشار در ارائه خدمات خود به جامعه و گذران زندگی روزمره ایشان مشکلی نداشته باشند.

او تأکید کرد: رتبه‌بندی معلمان باید اساسی و اصولی و در چارچوب‌های خاص و تعریف شده خودبه طور کامل اجرا و بنای اجرای آن بر تشخیص و توجه به افراد کننده کار و پر تلاش از افراد کم کارتر باشد.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر