زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات معجزه آسای جان یک کارگر پس از سقوط در چاه ۱۰۰ متری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات فردی که صبح امروز به داخل یک چاه ۱۰۰ متری سقوط کرده بود، خبر داد.
06 اسفند 1401
شناسه : 94862
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94862
230+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات فردی که صبح امروز به داخل یک چاه ۱۰۰ متری سقوط کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 -  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات فردی که صبح امروز به داخل یک چاه ۱۰۰ متری سقوط کرده بود، خبر داد.

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۰:۲۹ دقیقه صبح امروز (شنبه ۶ اسفندماه) یک مورد حادثه سقوط فرد به داخل چاه در محدوده حکیمیه، خیابان سازمان آب، خیابان شیرازی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه دو ایستگاه به محل این حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: محل حادثه چاهی به عمق ۱۰۰متر در حیاط یک مجموعه ورزشی دارای استخر و سونا بود. در این حادثه یک کارگر افغانستانی ۲۸ ساله با سیم بکسل به درون چاه رفته بود که اتصالات سیم بکسل به دلیل مشکلات فنی یا قدیمی و فرسوده بودن دچار مشکل شده و این فرد فاصله‌ای را به سمت پایین سقوط کرده بود.

ملکی ادامه داد: نجات‌گر آتش‌نشان وارد چاه شده و خوشبختانه این فرد را زنده از چاه خارج کرد و در حالی که در نقاطی از بدن این کارگر افغانستانی آسیب‌های جزئی رخ داده بود، او را به عوامل امدادی مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، تاکید کرد: تقاضا می‌کنم قبل از انجام هرگونه کار و عملیاتی درون چاه‌ها بویژه چاه‌های عمیق، تجهیزات فنی را بررسی کرده و اگر از طناب یا سیم بکسل و یا از چرخ چاه دستی و برقی استفاه می‌کنند، از سلامت آنها اطمینان حاصل کنند. همچنین می‌بایست حتما از سیم یا طناب حائل استفاده کنند که اگربه هر دلیلی طناب اول پاره شد، طناب دوم از فرد محافظت کند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر