زمان مطالعه: 1 دقیقه

‌سایه مرگ بر سر ۲۳ دانشجوی خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۳ دانشجوی خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مسموم شدند و هنوز علت این مسمومیت مشخص نیست.
05 اسفند 1401
شناسه : 94835
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94835
320+
بالا
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۳ دانشجوی خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مسموم شدند و هنوز علت این مسمومیت مشخص نیست.

 حادثه 24 -  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۳ دانشجوی خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مسموم شدند و هنوز علت این مسمومیت مشخص نیست.

شامگاه سه شنبه دوم اسفند ساعت ۲۲:۳۰ شب ۸ نفر از دانشجویان دختر و سپس به تدریج تا ۷ صبح جمعا ۲۳ نفر از دانشجویان خوابگاهی با علائم گوارشی تهوع و استفراغ به سرپرستان خوابگاه‌ها مراجعه می‌کنند که بلافاصله عوامل اورژانس و امدادی در محل حاضر و دانشجویان به مراکز درمانی اعزام می‌شوند.

پهلوان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کارشناسان بهداشت مرکز بهداشت خراسان رضوی در اولین ساعات پس از این علت به کوی پردیس مراجعه و از آب آشامیدنی، اماکن خوابگاهی کوی پردیس، غذا‌های سلف و دانشجویان علامت‌دار نمونه‌برداری‌های اولیه را انجام دادند.

 

او افزود: پس از بررسی آب آشامیدنی نقاط مختلف پردیس هیچ گونه عوامل ویروسی و باکتریایی مشاهده نشده است و سایر عوامل در حال بررسی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  با بیان اینکه این دانشجویان در حال حاضر در سلامت کامل هستند ادامه داد: خوشبختانه تمامی دانشجویانی که علائم داشته اند پس از مراجعه به مراکز درمانی و سرم تراپی ترخیص شده‌اند این مسمومیت به احتمال زیاد از نوع مسمومیت غذایی است، اما علت دقیق آن پس از تکمیل و آماده شدن نتایج آزمایشات مشخص می‌شود.

 آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر