زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات آتش سوزی هولناک در چهارباغ اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع یک مورد حریق در چهارباغ عباسی خبر داد.
05 اسفند 1401
شناسه : 94828
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94828
268+
بالا
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع یک مورد حریق در چهارباغ عباسی خبر داد.

حادثه 24 -  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع یک مورد حریق در چهارباغ عباسی خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در این خصوص گفت: در ساعت ۲۳ و ۲۶ دقیقه شب گذشته (۵ اسفندماه) رویت دود از ساختمان نیمه ساز توسط رهگذران چهارباغ عباسی به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه های ۱، ۱۴ و ۲۷ به محل مذکور اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از باز کردن درب ساختمان نیمه کاره جنب هتل طوس، با حجم زیادی از شعله آتش مواجه شدند که از اتاقک نگهبانی این ساختمان خارج می شد.

کاوه آهنگران افزود: با توجه به همجواری محل آتش سوزی با فروشگاه‌های البسه و هتل قدیمی طوس و وجود سه دستگاه سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع همراه با مقدار قابل توجهی چسب و وسایل  قابل اشتغال، آتش نشانان با رشادت وارد اتاق شدند و ضمن خارج کردن سیلندرهای گاز مایع، حریق مذکور را اطفاء کردند.

وی خاطرنشان کرد: نگهبانان ساختمان و شهروندان حاضر در صحنه حریق از سرعت عمل آتش نشانان ایستگاه شماره یک در اطفاء این حریق قدردانی کردند.

در این حریق سرآتشیار امانی مدیر منطقه چهار عملیات، سرآتشیار کاوه آهنگران رئیس اداره ارتباطات و آتشیاران عزیزالهی و نکویی روسای ایستگاه‌های ۳ و ۱۱ همراه با آتشیار دوم احسانی کشیک واحد تصویر و خبر سازمان حضور داشتند. 

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر