زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین خبر از وضعیت پزشکی وزیر ورزش بعد از سقوط بالگرد

رئیس اورژانس کرمان گفت: هوشیاری وزیر ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان حدود هشت است اما جای نگرانی وجود ندارد و بهبودی حاصل خواهد شد.
05 اسفند 1401
شناسه : 94827
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94827
259+
بالا
رئیس اورژانس کرمان گفت: هوشیاری وزیر ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان حدود هشت است اما جای نگرانی وجود ندارد و بهبودی حاصل خواهد شد.

حادثه 24 -  رئیس اورژانس کرمان گفت: هوشیاری وزیر ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان حدود هشت است اما جای نگرانی وجود ندارد و بهبودی حاصل خواهد شد.

دکترسیدمحمد صابری امروز پنجم اسفندماه درباره آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش اظهار کرد: شب گذشته دو نفر از ۱۸ مصدوم با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

 او با بیان این مطلب که مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد صبح امروز از بیمارستان ترخیص شد، افزود: ۱۵ نفر از بیماران در بیمارستان بستری و تحت نظر هستند.

رئیس اورژانس کرمان ادامه داد: اکنون هوشیاری مدیران کل استان های تهران و آذربایجان شرقی بالاست و نیاز به تکمیل اقدامات درمانی دارند.

او درباره وضعیت وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: هوشیاری وزیر ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان حدود هشت است اما جای نگرانی وجود ندارد و بهبودی حاصل خواهد شد.

صابری با اشاره به وضعیت سایر مصدومان عنوان کرد: سایر بیماران که دچار ترما (شکستگی اندام های بدن) شدند، خوشبختانه حال عمومی آنها خوب است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. برخی از آنها نیاز به عمل جراحی داشتند که در حال انجام است.

او گفت: حال نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه خوب است و فقط شکستگی اندام تحتانی سمت چپ دارند و کاملا هوشیار هستند.

صابری با بیان این مطلب که هواپیمای اورژانس از ساعت ۷ و نیم شب گذشته به کرمان اعزام شد و در فرودگاه کرمان بوده و تا ساعاتی دیگر نیز هست، اظهار کرد: با توجه به وجود امکانات و متخصصین در بیمارستان باهنر کرمان، نیاز به اعزام هیچ یک از آنها نیست و تمامی اقدامات درمانی را در کرمان دریافت خواهند کرد و با حال عمومی خوب ترخیص خواهند شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر