زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ کودک مشهدی بر اثر انفجار شدید دیگ بخار یک خشکشویی

مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد از انفجار شدید دیگ بخار یک خشکشویی در خیابان مسلم جنوبی این شهر و کشته و مجروح شدن چند نفر خبر داد.
04 اسفند 1401
شناسه : 94824
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94824
637+
بالا
مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد از انفجار شدید دیگ بخار یک خشکشویی در خیابان مسلم جنوبی این شهر و کشته و مجروح شدن چند نفر خبر داد.

حادثه 24 -  مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد از انفجار شدید دیگ بخار یک خشکشویی در خیابان مسلم جنوبی این شهر و کشته و مجروح شدن چند نفر خبر داد.

آتشپاد دوم حسن عظیمیان با بیان این مطلب گفت: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۶و۵۴ را به محل اعلامی در خیابان شهید ابراهیمی اعزام که با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، انفجار دیگ بخار یک مغازه خشکشویی منجر به جانباختن یک کودک و مصدومیت تعدادی دیگر از شهروندان گردید که مصدومان به سرعت توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد افزود: در پی این حادثه علاوه بر تخریب کامل این مغازه، آسیب شدید به طبقه فوقانی خشکشویی که مسکونی بود نیز موجب گردید.

شدت این حادثه به حدی بود که ساکنان محل با رعب و وحشت به خیابان ریخته و شیشه تعدادی از منازل و مغازه‌های اطراف این خشکشویی نیز شکسته شد.

علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر