زمان مطالعه: 3 دقیقه

ناگفته های جنایت در دیباجی و نیاوران/ قاتل بعد از قتل همسر باردارش به برادرش شلیک کرد و با ماشین از رویش رد شد

مرد مسلح با انگیزه نامعلوم همسرش را که 7 ماهه باردار بود به قتل رساند و در ادامه برادرش را با شلیک گلوله به شدت مجروح کرد و بعد از آنکه با خودرو چندین مرتبه از روی پیکر او عبور کرد به مکان نامعلومی گریخت.
03 اسفند 1401
شناسه : 94812
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94812
1166+
بالا
مرد مسلح با انگیزه نامعلوم همسرش را که 7 ماهه باردار بود به قتل رساند و در ادامه برادرش را با شلیک گلوله به شدت مجروح کرد و بعد از آنکه با خودرو چندین مرتبه از روی پیکر او عبور کرد به مکان نامعلومی گریخت.

حادثه 24 - مرد مسلح با انگیزه نامعلوم همسرش را که 7 ماهه باردار بود به قتل رساند و در ادامه برادرش را با شلیک گلوله به شدت مجروح کرد و بعد از آنکه با خودرو چندین مرتبه از روی پیکر او عبور کرد به مکان نامعلومی گریخت.

صبح سه‌شنبه، محلات آرام و اشرافی تهران  شاهد حوادث عجیبی بود‌. قاتلی خشمگین ابتدا همسر خود را که هفت‌ماهه باردار بود با شلیک به سرش می‌کشد و بعد سراغ برادرش در منطقه دیگری در شمال شهر رفته و به او نیز شلیک می‌کند که برادر از این مهلکه ترسناک فعلا جان سالم به در برده است. از قاتل هم خبری نیست. اما جزئیات این قتل و سوءقصد چیست؟

عقربه‌ها ساعت 10 صبح سه‌شنبه دوم اسفند ماه را نشان می‌داد که مرد جوانی در تماس تلفنی با سرایدار خانه‌‌اش در خیابان دیباجی در شمال تهران اعلام کرد همسر باردارش حالش بد شده و اکنون درِ خانه نیمه‌باز است، من هم در منزل نیستم، به داخل خانه برو و به او کمک کن! پس از پایان این تماس تلفنی، سرایدار راهی خانه مورد نظر شد و جسد خون‌آلود زن را که هفت‌ ماهه باردار بود روی زمین مشاهده کرد. او با فریادهای « کمک کمک» اهالی ساختمان را از یک قتل هولناک باخبر کرد. با اعلام این خبر به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران کلانتری 124 قلهک، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و متخصصان پزشکی قانونی به همراه محمد جواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
در برابر جنازه زن جوان
تیم جنایی به محض حضور در خانه با جسد زن جوان بارداری مواجه شدند که از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مرد جوان که به سرایدار زنگ زده بوده؛ ساعت ۸ صبح با انگیزه نامشخص همسرش را با کلت کمری به قتل رسانده و از صحنه جنایت نیز گریخته است.

سوءقصد به جان برادر

روند تحقیقات در خانه خیابان دیباجی ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری 122 دربند در تماس تلفنی با بازپرس ویژه قتل، حادثه هولناک دیگری را در خیابان باهنر (محله نیاوران ) واقع در شمالی‌ترین نقطه تهران اعلام کردند که مشخص شد، قاتل پس از کشتن همسرش در دیباجی به سوی برادرش نیز شلیک کرده است. بدین ترتیب تیم جنایی پای در محل حادثه گذاشتند و با مرد مجروح 60ساله‌ای روبه‌رو شدند که از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و آثار تصادف نیز روی بدن او به شدت مشهود بود. همچنین امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیسی در محل حاضر شده بودند، مرد میانسال را به بیمارستان شهدای تجریش منتقل کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته در محل تیراندازی شده بودند به بازبینی فیلم های ضبط شده پرداخته و لحظه به لحظه صحنه حادثه را مشاهده کردند. در فیلم مشخص شد، مرد پس از به قتل رساندن همسرش با خودروی پژو 207 به سمت خانه برادرش آمده و اقدام به تیراندازی کرده است.

تحقیقات میدانی حکایت از آن داشت که قاتل ابتدا با کلت کمری از پشت به سر برادرش شلیک کرده و با خودروی پژو 207 خود چند بار از روی او عبور کرده و در آخر به مکان نامعلومی متواری شده است.

با دستور محمد جواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

بر اساس این گزارش وضعیت مرد مجروح در بیمارستان وخیم گزارش شده است و تحقیقات برای دستگیری مرد جنایتکار ادامه دارد.

ارسال نظر