زمان مطالعه: 1 دقیقه

عکس یادگاری شکارچی تویسرکانی با لاشه خرگوش دردسرساز شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تویسرکان گفت: فردی هنگام عکس گرفتن با شکار خود از سوی محیط بانان این شهرستان شناسایی و تحویل مرجع قضایی شد.
03 اسفند 1401
شناسه : 94786
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94786
250+
بالا
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تویسرکان گفت: فردی هنگام عکس گرفتن با شکار خود از سوی محیط بانان این شهرستان شناسایی و تحویل مرجع قضایی شد.

حادثه 24 -  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تویسرکان گفت: فردی هنگام عکس گرفتن با شکار خود از سوی محیط بانان این شهرستان شناسایی و تحویل مرجع قضایی شد.

رضا گوهری‌رفعت، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تویسرکان گفت: محیط بانان تویسرکان حین گشت زنی حوالی منطقه حفاظت شده خانگرمز نزدیک به روستای سوری به فردی که نزدیک دره‌ای در حال عکس گرفتن با لاشه حیوان شکار شده بود، مشکوک شدند.

 او ادامه داد: این فرد پس از مشاهده ماموران سریع مخفی شده و به صورت پنهانی به خودرویی که در همان حوالی پارک شده بود، نزدیک شد که از این طریق از محل دور شود، اما خوشبختانه توسط محیط بانان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تویسرکان تصریح کرد: این شکارچی یک راس خرگوش و یک قطعه کبوتر را شکار کرده بود که لاشه هر دو شکار توسط محیط بانان در همان محل کشف شد.

گوهری‌رفعت گفت: یک قبضه اسلحه ساچمه‌ای و دوربین چشمی از خودروی شکارچی متخلف کشف و ضبط شد.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر