زمان مطالعه: 1 دقیقه

خواهرکشی وحشتناک در بندرعباس/ پسر جوان با ساطور خواهرش را کشت

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: فردی که خواهر ۱۲ساله خود را با ساطور به قتل رسانده بود، در شهرستان بندرعباس دستگیر شد.
03 اسفند 1401
شناسه : 94778
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94778
819+
بالا
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: فردی که خواهر ۱۲ساله خود را با ساطور به قتل رسانده بود، در شهرستان بندرعباس دستگیر شد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: فردی که خواهر ۱۲ساله خود را با ساطور به قتل رسانده بود، در شهرستان بندرعباس دستگیر شد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر کشف جسد دختری ۱۲ ساله در یکی از روستاهای شهرستان بندرعباس، تیمی از کارآگاهان شعبه قتل اداره مبارزه با جرائم جنایی و تیم بررسی صحنه به همراه بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد اعزام شدند و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان استان قرار گرفت.

وی ادامه داد : در بررسی‌های اطلاعاتی مشخص شد فردی به هویت محمد الف ۱۹ ساله که برادر مقتوله بوده به دلیل خود زنی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس بستری است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان پس از تحقیقات اولیه، نامبرده که اقدام به خودکشی ناموفق کرده بود، به قتل خواهر کوچکتر خود اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم با انگیزه خانوادگی و پس از مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر با نقشه قبلی خواهر خود را به بیرون از منزل هدایت کرده و با استفاده از سلاح سرد از نوع ساطور به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی ادامه داد: قاتل جسدخواهرش را در پتو پیچانده و در بیابان اطراف رها کرده و پس از خودزنی، خانواده وی را پیدا و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده بودند.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر