زمان مطالعه: 2 دقیقه

قاتل خاموش در اصفهان، تنکابن و میانه 4 قربانی گرفت

مسمومیت با گاز منوکسیدکربن همچنان قربانیان زیادی می‌گیرد و در تازه‌ترین حوادث در میانه، اصفهان و تنکابن 4نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
03 اسفند 1401
شناسه : 94773
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94773
174+
بالا
مسمومیت با گاز منوکسیدکربن همچنان قربانیان زیادی می‌گیرد و در تازه‌ترین حوادث در میانه، اصفهان و تنکابن 4نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

حادثه 24 -  مسمومیت با گاز منوکسیدکربن همچنان قربانیان زیادی می‌گیرد و در تازه‌ترین حوادث در میانه، اصفهان و تنکابن 4نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

 نخستین حادثه گازگرفتگی صبح دیروز (سه‌شنبه) در شهرستان میانه، واقع در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاد و قربانیان آن زن و شوهری جوان بودند. این حادثه ابتدا به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد و زمانی که مأموران به خانه این زن و شوهر رفتند با پیکر بی‌جان آنها مواجه شدند و شواهد نشان می‌داد که ساعتی از جان‌باختن آنها می‌گذرد. محمدتقی سلطانی، فرمانده انتظامی شهرستان میانه در این‌باره گفت:‌ پیش از ظهر سه‌شنبه در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام خبر گاز گرفتگی2 نفر از شهروندان، مأموران انتظامی به همراه اورژانس به محل اعزام شدند. او ادامه داد:‌ با بررسی‌های به عمل آمده علت این حادثه، انتشار گاز منو کسیدکربن از وسیله گرمایشی تشخیص داده شد. دومین حادثه در خانه‌ای واقع در منطقه گلیجان شهرستان تنکابن واقع در استان مازندران اتفاق افتاد و در جریان آن مردی میانسال بر اثر مسمومیت جان باخت. زکریا اشکپور، سخنگوی مرکز اورژانس مازندران در توضیح این حادثه گفت: پس از اعلام خبر بلافاصله تیم پایگاه اورژانس دوهزار به محل حادثه اعزام شد. در این حادثه 2 مرد ۵۵ و ۳۱ساله دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شده بودند و امدادگران اورژانس با ارزیابی وضعیت این دو نفر دریافتند که مرد ۵۵ساله فاقد علائم حیاتی است و مدتی از فوت او می‌گذرد. او ادامه داد:‌ همچنین مرد ۳۱ ساله نیز دچار عوارض ناشی از مسمومیت شده بود که به مرکز در مانی منتقل شد. حادثه مرگبار دیگر در اصفهان رخ داد و مردی 66ساله بر اثر شدت مسمومیت با منوکسیدکربن جان خود را از دست داد. عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان در این‌باره گفت: این حادثه ساعت 11:43دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد و همکارانم در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی محل حادثه در مسجدسید کوچه قاضی عسگر شدند. در این حادثه 2فرد 60و 66ساله دچار مسمومیت شده بودند که فرد مسن‌تر جان خود را از دست داده و دومین نفر نیز برای مداوا به بیمارستان عیسی بن مریم منتقل شد.‌

آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر