زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی سارقان مسلح در اهواز 2 نفر را مجروح کرد/ یکی از شهروندان قطع نخاع شد

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: اعضای باند سارقان مسلح خودرو که منجر به تیراندازی و مجروحیت ۲ شهروند اهوازی شد در عملیات‌های ضربتی پلیس آگاهی دستگیر شدند.
02 اسفند 1401
شناسه : 94766
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94766
283+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: اعضای باند سارقان مسلح خودرو که منجر به تیراندازی و مجروحیت ۲ شهروند اهوازی شد در عملیات‌های ضربتی پلیس آگاهی دستگیر شدند.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: اعضای باند سارقان مسلح خودرو که منجر به تیراندازی و مجروحیت ۲ شهروند اهوازی شد در عملیات‌های ضربتی پلیس آگاهی دستگیر شدند.

 سرهنگ حجت اله سفیدپوست در تشریح این خبر اظهارکرد: درپی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو منجر به تیراندازی و مجروحیت ۲ شهروند در ۹ فروردین سال جاری در شهرستان اهواز، با توجه به اهمیت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت‌های مسلحانه با رصد طلاعاتی شبانه‌روزی و پیگیرهای مجدانه هویت سرکرده باند سارقان به همراه ۲ نفر از همدستانش را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات‌های منسجم و ضربتی در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متاسفانه یکی از این شکات بر اثر تیراندازی سارقان از ناحیه کمر قطع نخاعی شد تصریح‌کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده و پس از مواجه حضوری با شکات پرونده صراحتا به سرقت مسلحانه خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ سفید پوست خاطر نشان‌کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر