زمان مطالعه: 1 دقیقه

جنایت در بازار تهران به خاطر اختلاف مالی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل جنایت در بازار تهران خبر داد و گفت: دلیل قتل اختلاف مالی بود.
02 اسفند 1401
شناسه : 94764
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94764
379+
بالا
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل جنایت در بازار تهران خبر داد و گفت: دلیل قتل اختلاف مالی بود.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل جنایت در بازار تهران خبر داد و گفت: دلیل قتل اختلاف مالی بود.

سرهنگ کارآگاه  علی ولیپور گودرزی  افزود: بهمن ماه سال جاری قتل مرد جوانی در حوالی بازار تهران، به تیمی مجرب از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

وی با بیان اینکه محل جنایت در یک کارگاه تولیدی رخ داده بود، افزود: با اعزام پلیس به محل حادثه، تیم کارآگاهان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی متوجه شدند، دوست مقتول دست به این جنایت زده و پس از ارتکاب جرم به مکانی نامعلوم متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: کارآگاهان اداره دهم پس از کشف این سرنخ مهم، مخفیگاه قاتل را در جنوب تهران شناسایی کردند و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی صراحتا به قتل دوست خود در کارگاه تولیدی در بازار تهران اعتراف و عنوان کرد به دلیل اختلاف مالی ۱۰۰ میلیون ریالی دست به این جنایت زده است.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر