زمان مطالعه: 1 دقیقه

سارق طلاجات بانوان سالمند در کرمانشاه به دام افتاد

جانشین انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که با اغفال و فریب بانوان سالمند و کهنسال، اقدام به سرقت طلاجات آنها کرده بود.
02 اسفند 1401
شناسه : 94762
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94762
215+
بالا
جانشین انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که با اغفال و فریب بانوان سالمند و کهنسال، اقدام به سرقت طلاجات آنها کرده بود.

حادثه 24 -  جانشین انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که با اغفال و فریب بانوان سالمند و کهنسال، اقدام به سرقت طلاجات آنها کرده بود.

سردار جمال سلمانی  در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات بانوان سالمند و سالخورده در نقاط  مختلف شهر کرمانشاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با پیگیری شبانه روزی ماموران یگانهای مختلف انتظامی شهرستان کرمانشاه و با کار اطلاعاتی هدفمند ماموران کلانتری 15 شریعتی عامل سرقت‌های مذکور شناسایی و در اقداماتی ضربتی توسط  اموران این کلانتری دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده در کلانتری به ارتکاب پنج فقره سرقت طلاجات از بانوان کهنسال و سالمند از طریق فریب و اغفال آنها اعتراف کرد.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه  با اشاره به شناسایی مالباختگان و شاکیان این پرونده و بازسازی صحنه سرقت ها، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده، متهم با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر