زمان مطالعه: 2 دقیقه

۴ کارگاه تولید مواد محترقه در غرب تهران لو رفت

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی باند ۹ نفره و کشف ۵۵ قبضه سلاح جنگی خبر داد و گفت: طی رصد پلیس ۴ کارگاه تولید مواد محترقه شناسایی و یک میلیون و ۷۵۰ هزار قلم انواع مواد محترقه کشف و ۶ نفر دستگیر شدند.
02 اسفند 1401
شناسه : 94749
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94749
287+
بالا
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی باند ۹ نفره و کشف ۵۵ قبضه سلاح جنگی خبر داد و گفت: طی رصد پلیس ۴ کارگاه تولید مواد محترقه شناسایی و یک میلیون و ۷۵۰ هزار قلم انواع مواد محترقه کشف و ۶ نفر دستگیر شدند.

حادثه 24 -فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی باند ۹ نفره و کشف ۵۵ قبضه سلاح جنگی خبر داد و گفت: طی رصد پلیس ۴ کارگاه تولید مواد محترقه شناسایی و یک میلیون و ۷۵۰ هزار قلم انواع مواد محترقه کشف و ۶ نفر دستگیر شدند.

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز درخصوص کشفیات پلیس در طرح ارتقا امنیت اجتماعی اظهار کرد: طی رصد اطلاعاتی و اقدامات انجام شده پلیس در غرب استان تهران چندباند مخلین نظم و امنیت و تهیه کنندگان و فروشندگان سلاح غیرمجاز و مواد محترقه را شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت: در این عملیات‌ها باند ۹ نفره خرید و فروش سلاح و ۵۵ قبضه انواع سلاح شناسایی و کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افرود: باند ۶ نفره تولید مواد محترقه غیرمجاز و پرخطر که تحت رصد بودند و در ۴ کارگاه اقدام به تولید داشتند شناسایی و منهدم شد و حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار انواع مواد محترقه کشف شد.

وی به کشف ۹ تن اکلیل و سرنج که برای ساخت این اقلام استفاده می‌شد اشاره کرد و افزود: برخورد قضایی محکم با کسانی که جان مردم را به خطر می‌اندازند انجام شده و این طرح‌ها با شدت ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: باتوجه به نزدیک بودن پایان سال و مراسم چهارشنبه‌سوری خانواده‌ها مراقبت کرده تا از مواد محترقه غیراستاندارد و خطرساز برای ایجاد شور و نشاط استفاده نکنند.

ظهیری تصریح کرد: طرح ویژه برخورد با سارقین، مالخران، مخلین نظم و امنیت، تولید کنندگان و فروشندگان سلاح و مواد مخدر، قاچاقچیان کالا در غرب استان به صورت شبانه‌روزی در ۶ شهرستان در حال اجراست تا امنیت بیشتر و مستمری داشته باشیم.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر