زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات حمله سارق مسلح به مهمانی در محله سعادت‌آباد

معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت عامل سرقت مسلحانه از مهمانی در محله سعادت‌آباد خبر داد.
01 اسفند 1401
شناسه : 94716
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94716
226+
بالا
معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت عامل سرقت مسلحانه از مهمانی در محله سعادت‌آباد خبر داد.

حادثه 24 -  معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت عامل سرقت مسلحانه از مهمانی در محله سعادت‌آباد خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری؛ معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه‌ از یک مهمانی در محله سعادت‌آباد موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی حکایت از آن داشت در جریان این مهمانی مرد جوانی با پوشاندن صورت خود و با یک سلاح کلت کمری وارد خانه شده و پس از تهدید اعضای مهمانی یک خودرو را به صورت مسلحانه به سرقت برده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی گسترده و بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، متهم پس از سرقت خودرو به غرب استان تهران رفته و در مکان نامشخصی مخفی شده است.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری متذکر شد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی و تحقیقات موشکافانه مخفیگاه مرد جوان را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

وی با بیان اینکه سلاح کلت کمری و خودروی سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهم کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه خودرو در مهمانی سعادت‌آباد اعتراف کرد.

معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای شناسایی سایر شکات دیگر و کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر