زمان مطالعه: 2 دقیقه

مخفیگاه برادران قاچاقچی در خمین لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از شناسایی و دستگیری ۳ توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف ۴۴ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک، طی عملیاتی در این شهرستان خبر داد.
01 اسفند 1401
شناسه : 94714
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94714
218+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان خمین از شناسایی و دستگیری ۳ توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف ۴۴ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک، طی عملیاتی در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان خمین از شناسایی و دستگیری ۳ توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف ۴۴ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک، طی عملیاتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی افراسیابی در تشریح این خبر بیان کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری عوامل اطلاعاتی شهرستان در تحقیقاتی از خرید و انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان های همجوار به این شهرستان، از سوی سه قاچاقچی مواد مخدر مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

وی اظهار کرد: با ادامه تحقیقات و با هماهنگی مقام قضائی، منزل این سه برادر قاچاقچی، تحت مراقبت نامحسوس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خمین قرار گرفت و سرانجام با پایان پذیرفتن تحقیقات میدانی، در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری آنان اقدام شد و در بازرسی از منزلشان ۴۴ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک و دو عدد ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان مذکور که از آن در حمل مواد مخدر استفاده می شد و انتقال آن به پارکینگ افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پلیسی با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ افراسیابی در پایان با قدردانی از تعامل هدفمند شهروندان با پلیس در اجرای موفقیت آمیز ماموریت های مختلف پلیسی، اظهار کرد: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر که زمینه ساز بسیاری از جرایم است جزو اولویت های کاری پلیس است و بی تردید فراجا تا رسیدن به شرایط مطلوب، برای مبارزه بی امان با این بلای خانمانسوز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد .

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر