زمان مطالعه: 1 دقیقه

2 کشته و 3 مجروح در واژگونی پراید در قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در آزاد راه قزوین-زنجان با 2 کشته و 3 مجروح خبر داد.
30 بهمن 1401
شناسه : 94666
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94666
223+
بالا
رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در آزاد راه قزوین-زنجان با 2 کشته و 3 مجروح خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در آزاد راه قزوین-زنجان با 2 کشته و 3 مجروح خبر داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در آزاد راه قزوین-زنجان بلافاصله عوامل امدادی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

 رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: پس از حضور ماموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد، سواری پراید با 4 سرنشین به دلیل نامعلومی واژگون شده که در اثر این حادثه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و سایر مجروحان توسط عوامل امدادی حاضر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی عنوان کرد: متاسفانه یکی از مجروحان علی‌رغم تلاش‌های فراوان کادر درمان در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده که با هماهنگی قضایی اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شده و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

ذاکری منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و همچنین آغاز مسافرت‌های بین استانی در کشور، به رانندگان توصیه می‌شود از رانندگی در حالت خواب آلودگی خودداری کرده و حتما در طول مسیر در محل مناسبی برای استراحت توقف کنند.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر