زمان مطالعه: 1 دقیقه

چاقوکشی در میدان آزادی ساوه به قیمت جان یک جوان تمام شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۴۸ ساعت در یک عملیات ضربتی توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.
27 بهمن 1401
شناسه : 94627
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94627
424+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۴۸ ساعت در یک عملیات ضربتی توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۴۸ ساعت در یک عملیات ضربتی توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

علی اکبر عیسی آبادی گفت: در پی اعلام خبر وقوع نزاع دسته جمعی در میدان آزادی شهر ساوه، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع و برقراری نظم در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد طرفین درگیری به حمایت از دوستان خود وارد نزاع شده که در این میان دو گروه از جوانان با یکدیگر درگیر و طی این نزاع خونین یک نفر مجروح و یک نفر به علت ضربات چاقو به قتل رسیده و ضاربین بلافاصله محل را ترک و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: در ادامه با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی در کمتر از ۴۸ ساعت قاتل فراری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

عیسی آبادی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و مدارک به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را حمایت از دوستان خود عنوان کرد.

وی بیان داشت: قاتل به همراه عاملان درگیری پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر