زمان مطالعه: 1 دقیقه

قمه کشی هولناک اراذل و اوباش در یکی از کافه‌های شمال تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری سه تن از اراذل و اوباش که با ایجاد درگیری و قمه‌کشی سبب ایجاد رعب و حشت و اخلال در نظم عمومی در شمال تهران شده بودند، خبر داد.
26 بهمن 1401
شناسه : 94609
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94609
383+
بالا
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری سه تن از اراذل و اوباش که با ایجاد درگیری و قمه‌کشی سبب ایجاد رعب و حشت و اخلال در نظم عمومی در شمال تهران شده بودند، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری سه تن از اراذل و اوباش که با ایجاد درگیری و قمه‌کشی سبب ایجاد رعب و حشت و اخلال در نظم عمومی در شمال تهران شده بودند، خبر داد.

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک مورد درگیری و شرارت و نزاع دسته جمعی با سلاح سرد در یکی از کافه‌های واقع در خیابان آفریقا تهران موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد و درپی آن تیمی از ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از وقوع درگیری و نزاع متهمان از محل فرار کردند، گفت: اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برای دستگیری متهمان آغاز شد و ماموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ سرانجام سه نفر از عاملان اصلی این نزاع را در یک عملیات غافلگیرانه و پلیسی در جنوب تهران شناسایی و دستگیر کردند.

راستی با بیان اینکه این افراد درعرض کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با حکم مقام قضایی دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد نیز تعداد چهار قبضه سلاح سرد از نوع قمه کشف و ضبط شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران  با اشاره به اینکه دو نفر از متهمان پرونده با توجه به حجم جراحات ناشی از این نزاع خونین در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند، گفت:‌ پیگیری برای دستگیری یکی دیگر عاملان اصلی این نزاع ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر