زمان مطالعه: 1 دقیقه

خبر مهم درباره تائید مدارک ۷۵۰۰ معلم برای رتبه‌بندی

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در طرح رتبه‌بندی معلمان مدارک بیش از هفت هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان تأیید شده است.
26 بهمن 1401
شناسه : 94599
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94599
2019+
بالا
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در طرح رتبه‌بندی معلمان مدارک بیش از هفت هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان تأیید شده است.

حادثه 24 -  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در طرح رتبه‌بندی معلمان مدارک بیش از هفت هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان تأیید شده است.

 علی موحدی  چهارشنبه ۲۶ بهمن در نشست با نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اظهار کرد: اقدامات کارکنان، فرهنگیان و معلمان در حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر در عرصه فرهنگ‌سازی، آموزشی و مقابله با اهداف دشمنان و خنثی شدن توطئه آنان قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه مسئولان از دستگاه تعلیم و تربیت استان رضایت دارند، اضافه کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر در وضعیت مطلوبی در حمایت از مسئولان قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه در عرصه مقابله با اغتشاشات اخیر آموزش و پرورش استان بوشهر خوش درخشیده است تصریح کرد: بوشهر در این عرصه دارای کمترین مشکلات در کشور داشت که نشان از توجه فرهنگیان در آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان نسبت به توطئه دشمنان است.

موحدی خدمات معلمان، مدیران مدارس و کارکنان این حوزه را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: با وجود اینکه ۱۸۰ شبکه فارسی زبان علیه فرهنگ مردم ایران اسلامی تلاش می‌کند، معلمان در مقابله با توطئه دشمنان نقش ممتاز و ویژه‌ای دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان پرداخت و تصریح کرد: حداکثر با حقوق اسفند ماه طرح رتبه‌بندی معلمان به مرحله اجرا در می‌آید.

وی با بیان اینکه تاکنون در طرح رتبه‌بندی مدارک بیش از هفت هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان تأیید شده است، خاطر نشان کرد: بارگذاری اطلاعات معلمان و کارکنان آموزش و پرورش استان بوشهر با تلاش جهادی ادامه دارد.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر