زمان مطالعه: 1 دقیقه

تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت ترفند جدید کلاهبرداری

فرمانده انتظامی گچساران گفت: مردم برای پیگیری سهام عدالت به وب‌سایت‌ها و شماره‌های اعلام شده از سوی سازمان‌های مربوط مراجعه کنند و بر روی لینکهای ناشناس کلیک نکنند.
25 بهمن 1401
شناسه : 94565
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94565
214+
بالا
فرمانده انتظامی گچساران گفت: مردم برای پیگیری سهام عدالت به وب‌سایت‌ها و شماره‌های اعلام شده از سوی سازمان‌های مربوط مراجعه کنند و بر روی لینکهای ناشناس کلیک نکنند.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی گچساران گفت: مردم برای پیگیری سهام عدالت به وب‌سایت‌ها و شماره‌های اعلام شده از سوی سازمان‌های مربوط مراجعه کنند و بر روی لینکهای ناشناس کلیک نکنند.

ارسلان خادمیان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی انتشار خبری مبنی بر تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در سال ۱۴۰۱، این بار مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی با عنوان سهام عدالت، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.

وی بیان داشت: در ابتدا پیامکی از سوی مجرمان سایبری با یک شماره خصوصی با عنوان «ثبت نام جاماندگان سهام عدالت» به شهروندان ارسال و پس از آن کاربر را به صفحات فیشینگ هدایت و به دام می‌اندازند.

خادمیان تصریح کرد: لینکی به همراه پیامک به قربانی ارسال می‌شود که با کلیک بر روی آن، کاربر به یک سایت جعلی شبیه به سایت اصلی سهام عدالت هدایت می‌شود و در مراحل بعد شخص کلاهبردار، کاربر را با روش‌های مختلف از قبیل ثبت نام در سایت و یا پرداخت وجه و با عناوین مختلف به درگاه جعلی پرداخت، هدایت و پس از آن اطلاعات بانکی فرد به سرقت می‌رود و حساب وی نیز خالی می‌شود.

وی افزود: شهروندان به هیچ عنوان فریب پیامک‌های جعلی که از سوی افراد سودجو با سرشماره‌های ناشناس ارسال می‌شود را نخورده و روی لینک‌های ارسالی نیز کلیک نکنند.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر