زمان مطالعه: 2 دقیقه

35 فقره سرقت در کارنامه اعضای باند سارقان خودرو در خراسان شمالی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان داخل خودرو با ۳۵ فقره سرقت خبر داد.
25 بهمن 1401
شناسه : 94558
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94558
205+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان داخل خودرو با ۳۵ فقره سرقت خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان داخل خودرو با ۳۵ فقره سرقت خبر داد.

به نقل از روابط عمومی نیروی اننظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت داخل خودرو در شهرستان های بجنورد و مانه و سملقان که موجب ایجاد نارضایتی بین شهروندان شده بود، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران تجسس فرماندهی انتظامی شهرستان مانه و سملقان موفق شدند در این رابطه اعضای یک باند را شناسایی کنند، افزود: در عملیات غافلگیرانه ماموران تجسس ۳ نفر از سارق که به صورت باندی اقدام به سرقت می کردند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۳۵ فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان های بجنورد و مانه و سملقان اعتراف کردند، تصریح کرد: این افراد در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اقلام مسروقه کشف شد.

سرهنگ محمد روهنا فرمانده انتظامی اسفراین نیز در ادامه بیان کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در این شهرستان اقدام به شکار غیرقانونی می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه بام قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با همکاری عوامل پلیس اقتصادی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با هماهنگی قضائی در عملیات غافلگیرانه این فرد دستگیر و برای تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ روهنا اظهار کرد: ماموران در بازرسی از منزل متهم ۸ کیلوگرم از لاشه قوچ وحشی، ۲ عدد دوربین دوچشمی شکاری، یک قطعه پرنده کپک زنده و۱۷ عدد فشنگ ساچمه زنی کالیبر ۱۲ کشف کردند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که اقدام به شکار غیر قانونی و صدمه زدن به محیط زیست می کنند با جدیت برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی و حوادث بجنورد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر