زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عوامل سنگ‌پرانی به کامیون حمل بار در بندرترکمن

فرمانده انتظامی بندرترکمن از دستگیری دو نفر از عاملان سنگ‌پراکنی در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر تمهیدات ویژه برای تأمین امنیت مسیر مورد نظر اتخاذ شده است.
24 بهمن 1401
شناسه : 94529
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94529
253+
بالا
فرمانده انتظامی بندرترکمن از دستگیری دو نفر از عاملان سنگ‌پراکنی در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر تمهیدات ویژه برای تأمین امنیت مسیر مورد نظر اتخاذ شده است.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی بندرترکمن از دستگیری دو نفر از عاملان سنگ‌پراکنی در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر تمهیدات ویژه برای تأمین امنیت مسیر مورد نظر اتخاذ شده است.

سرهنگ محمدعلی کریمی امروز دوشنبه ۲۴ بهمن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سنگ پرانی به سمت کامیون حمل بار در شهرستان بندرترکمن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دو نفر جوان با دو دستگاه خودروی پراید و پژو پارس در حال تعقیب و سنگ پرانی به کامیون حمل بار بودند که پس از انجام این کار، از محل متواری شده بودند که با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی و با هماهنگی مقام قضایی بخش سیجوال به دام قانون افتادند.

فرمانده انتظامی بندرترکمن اضافه کرد: این دو جوان به سمت یک دستگاه خودرو سنگین که از جاده بندرترکمن به سمت شهرستان آق‌قلا در تردد بوده سنگ پرتاب کردند که پس از شناسایی در یکی از روستاهای شهرستان دستگیر شدند.

کریمی با تأکید بر اینکه تمهیدات لازم و ویژه برای تأمین امنیت مسیر اتخاذ شده است، یادآور شد: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر