زمان مطالعه: 1 دقیقه

ادامه مسمومیت های سریالی دانش آموزان در قم؛ انتقال ۳۷ دانش آموز به مراکز درمانی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به انتقال ۳۷ دانش‌آموز با علائم مشکوک به مسمومیت در مراکز درمانی گفت: حال عمومی این افراد مطلوب است.
23 بهمن 1401
شناسه : 94503
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94503
310+
بالا
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به انتقال ۳۷ دانش‌آموز با علائم مشکوک به مسمومیت در مراکز درمانی گفت: حال عمومی این افراد مطلوب است.

حادثه 24 -  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به انتقال ۳۷ دانش‌آموز با علائم مشکوک به مسمومیت در مراکز درمانی گفت: حال عمومی این افراد مطلوب است.

مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم امروز ۲۳ بهمن ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به تکرار حادثه مشکوک به مسمومیت در مدرسه‌ای در قم، افزود: در  حادثه امروز مجموعا ۳۷ دانش آموز توسط مرکز اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 محبی بیان کرد: با توجه به حساسیتی که برخی از والدین دارند تعدادی از دانش‌آموزان به‌صورت خودجوش به مراکز درمانی استان مراجعه کرده بودند.

وی عنوان کرد: تاکنون ۱۲ نفر از دانش‌آموزان پس از معاینه پزشکان ترخیص شدند و احتمال می‌رود تا امشب تمام دانش‌آموزان قمی پس از معاینات و بررسی‌های پزشکی ترخیص شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: این مرحله از علائم مشکوک به مسمومیت در مدارس قم بسیار خفیف‌تر از دفعات قبلی  و به خاطر آگاهی‌های قبلی وضعیت عمومی دانش‌آموزان مطلوب است.

محبی در پایان تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود تا چند ساعت آینده همه یا بیشتر دانش‌آموزان بستری‌شده در بیمارستان ترخیص شوند.

لازم به ذکر است، سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس قم که از آذرماه آغار شده، تا امروز ادامه داشته و علت این حوادث هنوز مشخص نشده است.

آخرین اخبار «حوادث قم» را در صفحه حوادث قم حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر