زمان مطالعه: 1 دقیقه

عامل تخریب صندوق قرض الحسنه در کاشان به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری عامل تخریب صندوق قرض الحسنه با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی در کمتر از ۲۴ ساعت خبرداد.
23 بهمن 1401
شناسه : 94502
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94502
201+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری عامل تخریب صندوق قرض الحسنه با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی در کمتر از ۲۴ ساعت خبرداد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری عامل تخریب صندوق قرض الحسنه با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی در کمتر از ۲۴ ساعت خبرداد.

سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: در پی تخریب عمدی یکی از صندوق‌های قرض الحسنه شهر کاشان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۱۳ با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ظرف کمتر از ۲۴ ساعت عامل این تخریب را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: متهم ۲۸ ساله که یکی از اراذل و اوباش این شهرستان است ابتدا منکر هرگونه اقدامی در این رابطه شد ولی پس از مواجهه با ادله و مدارک موجود پلیس به بزه ارتکابی اعتراف که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان برخورد با مخلان نظم و امنیت به ویژه ارازل و اوباشی که با قدرت نمایی و تخریب اموال عمومی و خصوصی شهروندان سعی در ناامن کردن جامعه دارند را از اولویت‌های پلیس عنوان و از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک و مجرمانه‌ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر