زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات خودکشی وکیل مریم السادات آروین در سیرجان از زبان دادستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان مرگ یک وکیل دادگستری استان کرمان را تشریح و گفت که او دست به خودکشی زده است.
23 بهمن 1401
شناسه : 94478
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94478
273+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان مرگ یک وکیل دادگستری استان کرمان را تشریح و گفت که او دست به خودکشی زده است.

حادثه 24 -  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان مرگ یک وکیل دادگستری استان کرمان را تشریح و گفت که او دست به خودکشی زده است.

قاضی محسن نیک ورز ادامه داد: متوفی «مریم السادات آروین» از وکلای رسمی دادگستری و دانشجوی دوره دکترا بود که در شهرستان سیرجان به صورت پاره وقت مشغول تدریس بوده است. وی با اشاره به این که او در اولین روز اغتشاشات سیرجان حضور داشته است، تصریح کرد: این فرد پنجم آذر امسال بازداشت شده و پس از تحقیقات و جمع آوری مستندات، در ۲۲ آذر، قرار بازداشت وی تقلیل یافته و با معرفی کفیل آزاد شده است.

این مقام قضایی سیرجان اظهارکرد: پس از صدور حکم قانونی از سوی دادگاه بدوی، به پرونده او اعتراض شد و تاکنون در دادگاه تجدیدنظر در حال بررسی بوده است‌.

قاضی نیک‌ورز با بیان این که این فرد از مشمولان عفو اخیر رهبری بوده و از این موضوع اطلاع داشته است، افزود: متاسفانه وی برای دومین بار در 17 بهمن با مصرف فراورده‌های دارویی به زندگی خود پایان داده است که سازمان پزشکی قانونی در حال بررسی به منظور اعلام نظر کارشناسی است.

دادستان سیرجان در پایان ضمن تکذیب دروغ‎پردازی‌ها و شایعه سازی‌های رسانه های بیگانه افزود: موج سواری رسانه های دروغ‌پرداز بر ماجراهای ساختگی، تازگی ندارد و به یقین این دروغ‌ها و شایعات به هیچ عنوان توسط مردم پذیرفته نمی شود.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر