زمان مطالعه: 1 دقیقه

انفجار گاز 3 خانه در خرمشهر را ویران کرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به انفجار سه واحد مسکونی ناشی از نشت گاز در خرمشهر از امدادرسانی نجاتگران به مصدومان خبر داد.
18 بهمن 1401
شناسه : 94436
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94436
282+
بالا
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به انفجار سه واحد مسکونی ناشی از نشت گاز در خرمشهر از امدادرسانی نجاتگران به مصدومان خبر داد.

حادثه 24 -  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به انفجار سه واحد مسکونی ناشی از نشت گاز در خرمشهر از امدادرسانی نجاتگران به مصدومان خبر داد.

امیر عباس نجفی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات اولیه اعلام شده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان حادثه انفجار ناشی از گاز در سه واحد مسکونی در شهرستان خرمشهر به وقوع پیوسته که بلافاصله تیم‌های تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر خرمشهر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در خیابان مولوی رخ داده و در پی آن دو  واحد مسکونی و یک منزل ویلایی به علت نشت گاز منفجر شدند. این حادثه چهار مصدوم بر جای گذاشته است و روند امدادرسانی در محل حادثه ادامه دارد.

نجفی گفت: هم‌اکنون تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر خرمشهر در محل حاضر هستند و تیم‌های تخصصی نیز از آبادان و شادگان نیز به منطقه اعزام شده‌اند تا آواربرداری و عملیات امدادی در کمترین زمان ممکن انجام شود.

معاون امداد و  نجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: تیم آنست واکنش سریع استان خوزستان نیز در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت نیاز به محل اعزام شوند.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر