زمان مطالعه: 1 دقیقه

یک هایپر مارکت در رشت طعمه حریق شد

رئیس سازمان آتش نشانی رشت به آتش سوزی یک هایپرمارکت در این شهر اشاره کرد و گفت: ۵۹ آتش نشان به محل اعزام و آتش پس از ۷ ساعت مهار شد.
18 بهمن 1401
شناسه : 94428
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94428
384+
بالا
رئیس سازمان آتش نشانی رشت به آتش سوزی یک هایپرمارکت در این شهر اشاره کرد و گفت: ۵۹ آتش نشان به محل اعزام و آتش پس از ۷ ساعت مهار شد.

حادثه 24 -  رئیس سازمان آتش نشانی رشت به آتش سوزی یک هایپرمارکت در این شهر اشاره کرد و گفت: ۵۹ آتش نشان به محل اعزام و آتش پس از ۷ ساعت مهار شد.

شهرام مؤمنی با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر آتش سوزی بزرگ در یک هایپر مارکت در یکی از خیابان‌های رشت اظهار کرد: با توجه به حجم حادثه ۲۰ خودروی اطفا، آبرسان، نردبان هیدرولیک و خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۵۹ آتش نشان به محل آتش سوزی در محله رشتیان اعزام شدند، افزود: به دلیل مواد قابل اشتعال و آتش‌زا شامل مواد غذایی روغنی، بهداشتی، شوینده‌ها، اسپره‌های عطر، خوشبوکننده‌ها و حشره کش‌ها، آتش سوزی بزرگی در محل انبار این هایپر مارکت اتفاق افتاده بود.

مؤمنی با اشاره به شدت آتش سوزی که به سرعت گسترش یافته و خطر سرایت به آپارتمان و خانه ویلایی مجاور این فروشگاه بزرگ وجود داشت، ادامه داد: با تلاش فراوان آتش نشانان حریق پس از ۷ ساعت مهار شد.

وی از خستگی مفرط و از پای افتادن برخی آتش نشانان در این حادثه خبر داد و اضافه کرد: با حضور تیم‌های اورژانس مداوا و حال آنها مساعد است.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت تصریح کرد: به دلیل حجم زیاد وسایل انبار شده در این فروشگاه، گروه عملیاتی هنوز در حال لکه گیری محل آتش سوزی هستند.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر