زمان مطالعه: 3 دقیقه

سارقان حرفه‌ای کامپیوتر خودرو زمین گیر شدند/ بازداشت فروشندگان تریاک و ماری جوانا در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای کامپیوتر خودرو و دو سوداگر مرگ در جریان انجام دو عملیات پلیسی خبرداد.
16 بهمن 1401
شناسه : 94393
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94393
308+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای کامپیوتر خودرو و دو سوداگر مرگ در جریان انجام دو عملیات پلیسی خبرداد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای کامپیوتر خودرو و دو سوداگر مرگ در جریان انجام دو عملیات پلیسی خبرداد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح برخی از ماموریت‌های پلیس در شهرری گفت: درپی اعلام چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای سواری در محدوده «باقرشهر» رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار تیم‌های عملیات کلانتری ۱۷۵ فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت.

 وی به هماهنگی‌های قضایی در این خصوص اشاره کرد و گفت:‌ تیم اطلاعات کلانتری باقرشهر با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز او را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

جلیلیان با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده؛ گفت: این فرد پس از انتقال به کلانتری به ۳۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. همچنین با جانمایی محل‌های ارتکاب سرقت و تجمیع پرونده‌های مشابه، شماری از مالباختگان نیز شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالخران این سارق در دستور کار قرار دارد، افزود: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

دستگیری دو سوداگر مرگ در جنوب تهران

جلیلیان همچنین از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف بیش از دو کیلوگرم مخدر تریاک از آنان خبر داد و گفت:‌به دنبال دریافت خبری مبنی بر توزیع و پخش موادمخدر در محدوده حسن آباد فشافویه رسیدگی به موضوع در دستورکار عوامل اطلاعات کلانتری ۱۷۶ فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیم عملیاتی کلانتری حسن آباد با رصدهای های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و محل حضور فروشندگان مواد مخدر در محدوده حسن آباد شدند، گفت:‌ با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضایی نیز انجام شده و در ادامه ماموران به محل اعزام و در طی یک عملیات پلیسی هر دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جلیلیان با بیان اینکه در بازدید از مخفیگاه متهمان دو کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ماری جوانا کشف و ضبط شد، گفت:‌ این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز برای آنان پرونده‌ای تشکیل شد که این افراد به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر