زمان مطالعه: 1 دقیقه

زنده ماندن 3 نفر در حادثه ریزش خانه ای در ایلام

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از ریزش یک منزل مسکونی در یکی از مناطق حاشیه شهر ایلام و مصدوم شدن سه نفر در این حادثه خبر داد.
15 بهمن 1401
شناسه : 94354
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94354
208+
بالا
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از ریزش یک منزل مسکونی در یکی از مناطق حاشیه شهر ایلام و مصدوم شدن سه نفر در این حادثه خبر داد.

حادثه 24 -  مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از ریزش یک منزل مسکونی در یکی از مناطق حاشیه شهر ایلام و مصدوم شدن سه نفر در این حادثه خبر داد.

نصرت اله لطفی اظهار داشت: عصر دیروز یک باب منزل مسکونی ویلایی واقع در سه مصدوم در حادثه ریزش منزل مسکونی ایلامنزدیکی سیلبند مرکزی ایلام در محله سبزی آباد ریزش کرد و علاوه بر مصدومیت سه نفر از ساکنان این خانه، یک دستگاه خودروی سواری که در کنار دیواره این منزل پارک شده بود نیز زیر آوار ماند و آسیب جدی دید.

 وی در مورد علت ریزش این منزل مسکونی بیان کرد: این خانه دارای عمری بین ۱۵ تا ۲۰ سال، اما با مصالح و معماری امروزی بود که به علت عدم استحکام و رعایت موارد ایمنی و مقاوم سازی در زمان ساخت تحمل بارش‌های تند اخیر را نداشت و فرو ریخت.

لطفی یادآور شد: نیرو‌های آتش نشانی باتوجه به حساسیت موضوع در سریع‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام و اقدام به آواربرداری منزل و خروج مصدومان از زیر آوار‌ها کردند.

 وی افزود: مصدومان حادثه بعد از آواربرداری و خروج از زیر آوار جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل نیرو‌های اورژانس مستقر در محل حادثه شدند.

 مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام عنوان کرد: به علت عدم رعایت نکات و قوانین ایمنی و استحکام سازی منازل و ساختمان‌ها احتمال تکرار این گونه حوادث وجود دارد.

آخرین اخبار «حوادث ایلام» را در صفحه حوادث ایلام حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر