زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصادف مرگبار کامیون میکسر بتن با عابر پیاده در فردیس

فرمانده انتظامی فردیس از فوت یک شهروند در اثر برخورد کامیون میکسر بتن در بلوار بیات خبر داد.
12 بهمن 1401
شناسه : 94327
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94327
302+
بالا
فرمانده انتظامی فردیس از فوت یک شهروند در اثر برخورد کامیون میکسر بتن در بلوار بیات خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی فردیس از فوت یک شهروند در اثر برخورد کامیون میکسر بتن در بلوار بیات خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی با اشاره به اینکه اعتیاد و مواد مخدر عامل وقوع بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است، اظهار کرد: مبارزه با این پدیده شوم به صورت مستمر در دستور کار پلیس فردیس قرار دارد.

وی بیان کرد: برابر در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فردیس بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص گردید فردی اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در سطح شهر می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس متذکر شد: پس از انجام اقدامات میدانی اکیپی از مأموران به مخفیگاه متهم اعزام و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاه او حدود دو کیلوگرم تریاک کشف کردند. این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

ملکی بیان کرد: همچنین در پی برخورد یک دستگاه کامیون با یک شهروند در بلوار بیات شهر فردیس و اطلاع موضوع به سامانه فوریت پلیسی ۱۱۰، بلافاصله مأموران پلیس و دیگر نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس مشخص کرد در اثر برخورد یک دستگاه کامیون میکسر بتن با عابر، این شخص حدوداً ۴۵ ساله در دم جان باخته است.

فرمانده انتظامی فردیس با اشاره به اینکه علت تامه حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، اضافه کرد: شهروندان نکات ایمنی هنگام عبور از عرض خیابان را رعایت کنند تا شاهد چنین صحنه‌هایی دلخراشی نباشیم.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر