زمان مطالعه: 1 دقیقه

عاملان ترس و وحشت مقابل یکی از مدارس شهر برازجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع و درگیری جلوی یکی از مدارس شهر برازجان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
12 بهمن 1401
شناسه : 94326
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94326
182+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع و درگیری جلوی یکی از مدارس شهر برازجان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع و درگیری جلوی یکی از مدارس شهر برازجان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سرهنگ عباس علی یاری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به جرح جلوی یکی از مدارس شهر برازجان بلافاصله اکیپ‌های گشت انتظامی به محل اعزام که عاملان نزاع و درگیری قبل از رسیدن مأموران از صحنه متواری شده بودند.

وی افزود: دستگیری عاملان این نزاع در دستور کار همکاران انتظامی قرار گرفت و با استفاده از امکانات و تجهیزات در اختیار، محل اختفا متهمین شناسایی و طی یک عملیات متهمین به همراه آلات و ادوات جرم شامل پنج تیغه چاقو و سه دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در این درگیری کشف و در مواجهه حضوری متهمین به بزه انتسابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه متهمین به همراه پرونده متشکله به دادسرا اعزام و با قرار روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در این راستا با مجرمان قاطعانه و با قدرت برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث بوشهر» را در صفحه حوادث بوشهر حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر