زمان مطالعه: 2 دقیقه

سقوط مرگبار سارق بدشانس از پشت بام خانه ای در کرج

فرمانده انتظامی کرج گفت: فردی که حین سرقت منزل با مشاهده صاحبخانه قصد فرار از پشت بام را داشت از ارتفاع سقوط کرد و جان باخت.
12 بهمن 1401
شناسه : 94316
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94316
433+
بالا
فرمانده انتظامی کرج گفت: فردی که حین سرقت منزل با مشاهده صاحبخانه قصد فرار از پشت بام را داشت از ارتفاع سقوط کرد و جان باخت.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی کرج گفت: فردی که حین سرقت منزل با مشاهده صاحبخانه قصد فرار از پشت بام را داشت از ارتفاع سقوط کرد و جان باخت.

سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد : روز گذشته خبری مبنی بر سقوط شخصی ناشناس از پشت بام یک منزل مسکونی در منطقه گرمدره به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و بلافاصله عوامل کلانتری ۳۴ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و بررسی موضوع متوجه شدند که فردی حین سرقت منزل با مشاهده صاحبخانه قصد فرار از پشت بام را داشته که از ارتفاع سقوط کرده و جان باخته است.

قاسم پور اضافه کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای بررسی های تکمیلی به مراجع قضایی ارسال شد.

دستگیری سارقان زورگیر با ۳۰ فقره سرقت در فردیس

معاون هماهنگ‌ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای ۲ نفره باند سارقان زورگیر با اعتراف به بیش از ۳۰ فقره سرقت در شهرستان فردیس این استان خبر داد.

سرهنگ بیژن جنتی گفت : در پی وقوع چند فقره خفت گیری و قاپ زنی در سطح حوزه شهرستان فردیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، موتور سیکلتی که سارقان حین سرقت از آن استفاده می کردند را شناسایی و با ردزنی تحرکات آن، سارقان را دستگیر کردند.

جنتی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام ۳۰ فقره سرقت با شیوه زورگیری اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز در انتها خاطرنشان کرد: مردم در صورت امکان از عبور و مرور از محله های خلوت خودداری کرده و در صورت رویت افراد مشکوک با شماره گیری شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر