زمان مطالعه: 1 دقیقه

رازگشایی از سرقت میلیاردی طلا و وجوه نقد در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری ۲ متهم به سرقت ۵۰ میلیارد ریال طلا و وجوه نقد در نیشابور خبر داد
11 بهمن 1401
شناسه : 94287
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94287
282+
بالا
فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری ۲ متهم به سرقت ۵۰ میلیارد ریال طلا و وجوه نقد در نیشابور خبر داد

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری ۲ متهم به سرقت ۵۰ میلیارد ریال طلا و وجوه نقد در نیشابور خبر داد

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت طلا و وجوه نقد از خانه های مسکونی آنها در نقاط مختلف نیشابور، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی نیشابور افزود: با حضور کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد متهم یا متهمان پس از اطمینان از خالی بودن خانه های موردنظر، طلا و وجوه نقد را سرقت و با یک دستگاه خودرو سمند از محل متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس در ادامه رد زنی‌های فنی خود متوجه شدند متهمان اهل استانی دیگر می باشند و با همین شیوه در شهرهای مختلف استان خراسان‌رضوی و هم چنین در استان‌های دیگر نیز مرتکب سرقت شده اند.

سرهنگ حسینعلی‌زاده تصریح کرد: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی ۲ متهم را در این زمینه شناسایی و با اخذ نیابت قضایی آن‌ها را در یک اقدام غافلگیرانه در استان لرستان دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به نیشابور منتقل کردند.

وی گفت: متهمان دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۹ فقره سرقت طلا و وجوه نقد از خانه شهروندان در نیشابور و دیگر شهرستان ها به ارزش ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به این که متهمان تحت تعقیب پلیس آگاهی استان و دیگر شهرستان‌ها هستند، اذعان کرد: تحقیقات از متهمان پرونده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر