زمان مطالعه: 1 دقیقه

عامل مزاحمت برای نوامیس مردم در سمنان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری یک فرد اراذل و اوباش و عامل مزاحمت برای نوامیس مردم توسط ماموران کلانتری ۱۲ مهر سمنان خبر داد.
11 بهمن 1401
شناسه : 94283
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94283
246+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری یک فرد اراذل و اوباش و عامل مزاحمت برای نوامیس مردم توسط ماموران کلانتری ۱۲ مهر  سمنان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری یک فرد اراذل و اوباش و عامل مزاحمت برای نوامیس مردم توسط ماموران کلانتری ۱۲ مهر  سمنان خبر داد.

سرهنگ اسدالله ناکینی در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مزاحمت یک فرد اراذل و اوباش برای نوامیس مردم در یکی از محله های شهر، بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۲ مهر به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در صحنه، فرد اراذل و اوباش با مشاهده مأموران شروع به فحاشی و عربده کشی کرد و به سمت آنان حمله ور شد که در این حین، ماموران انتظامی پس از هشدارهای لازم و با رعایت قانون در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به دلالت این فرد اوباش به کلانتری گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و تحت پیگرد قرار گرفت.

سرهنگ اسدالله ناکینی با اشاره به اینکه در سوابق این متهم مواردی همچون سرقت و شرارت دیده می‌شود، افزود: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه بشوند با برخورد سخت و قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهند شد.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید

ارسال نظر