زمان مطالعه: 1 دقیقه

زن و شوهر شیاد جیب 258 نفر را در قرچک خالی کردند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری زوج کلاهبردار با ۲۵۸ شاکی در قرچک خبر داد و گفت: این زوج خودروهای حواله‌ای را به بهانه خدمات پس از فروش سرقت می کردند.
10 بهمن 1401
شناسه : 94265
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94265
760+
بالا
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری زوج کلاهبردار با ۲۵۸ شاکی در قرچک خبر داد و گفت: این زوج خودروهای حواله‌ای را به بهانه خدمات پس از فروش سرقت می کردند.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری زوج کلاهبردار با ۲۵۸ شاکی در قرچک خبر داد و گفت: این زوج خودروهای حواله‌ای را به بهانه خدمات پس از فروش سرقت می کردند.

سردار کیومرث عزیزی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان شهرستان قرچک مبنی بر کلاهبرداری زن و شوهری جوان از طریق فروش حواله‌ای خودرو، رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران پس از تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود، با شیوه‌های کشف نوین جرم، مخفیگاه متهمان را در شهرستان قرچک شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

عزیزی اظهار داشت: این زوج جوان خودروهای حواله‌ای صفر کیلومتر را به شهروندان می‌فروختند و پس از تحویل خودرو به مشتریان و گذشت چند روز به بهانه سرویس‌های اولیه و استفاده از خدمات پس از فروش، خودروهای تحویلی را پس گرفته و دیگر به مشتریان تحویل نمی‌دادند.

وی با اشاره به کشف ۵ عدد مهر جعلی ادارات دولتی از مخفیگاه متهمان گفت: تاکنون ۱۰۸ نفر از شهروندان شهرستان قرچک و ۱۵۰ نفر از شهروندان شهرستان اسلامشهر شکایت خود را نسبت به این کلاهبرداران ثبت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه مبلغ کلاهبرداری این زوج ۳ هزار میلیارد ریال برآورد شده افزود: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر