زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل مرد 49 ساله با شلیک گلوله در میدان توحید کرج

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که به دلیل اختلافات شخصی اقدام به قتل یک مرد ۴۹ ساله در شهر کرج کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
08 بهمن 1401
شناسه : 94178
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94178
745+
بالا
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که به دلیل اختلافات شخصی اقدام به قتل یک مرد ۴۹ ساله در شهر کرج کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که به دلیل اختلافات شخصی اقدام به قتل یک مرد ۴۹ ساله در شهر کرج کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: چهارم آذرماه سال‌جاری خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در حوالی میدان توحید شهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: ماموران با بررسی میدانی متوجه شدند که یک مرد ۴۹ ساله حین تعمیر خودرو به وسیله شلیک گلوله سلاح گرم شخصی ناشناس به قتل رسیده و قاتل پس از انجام جنایت خودرو متهم را سرقت و آن را همان روز در یکی از جاده‌های اطراف شهر چهار باغ رها کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: با انجام تحقیقات گسترده و به‌کارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی قاتل شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی انگیزه خود را از انجام این جنایت، اختلاف شخصی اعلام و یکی از بستگان مقتول را به عنوان همدست خود در اجرای این نقشه شوم معرفی کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه دو نفر در خصوص وقوع این قتل دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر