زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری ۱۲۶ نفر در ارتباط با یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز / ۱۱ مکان شرکت هرمی پلمب شد

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح سراسری مبارزه با شرکت‌های بازاریابی غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی خبر داد.
05 بهمن 1401
شناسه : 94111
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94111
287+
بالا
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح سراسری مبارزه با شرکت‌های بازاریابی غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی خبر داد.

حادثه 24 -  معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح سراسری مبارزه با شرکت‌های بازاریابی غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی خبر داد.

سرهنگ عبداله چولکی در تشریح جزئیات این خبر طرح گفت: در راستای اجرای طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی مرحله هفتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر توان پرسنلی و ظرفیت رده‌های متناظر در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت شش روز در اواخر دی ماه سال جاری اجرا شد، افزود: در این خصوص تعداد ۱۲۶ نفر دستگیر، یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز منهدم و ۱۱ مکان دسیسه‌های هرمی نیز با حکم قضایی پلمب شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به استان‌های تهران بزرگ، گیلان، خراسان رضوی، مازندران، همدان، اصفهان و کردستان است.

چولکی با بیان اینکه برای افراد دستگیر شده در این طرح پرونده قضایی تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند، گفت:‌ شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای دارای مجوز فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند و هیچ‌گونه وابستگی و ارتباط دیگر اداری، مالی و تشکیلاتی با مراکز دولتی، قضائی و امنیتی برای شرکت های دارای مجوز و بازاریابان شاغل در شرکت ها وجود ندارد و هرگونه ادعا در این زمینه پیگرد قانونی خواهد داشت.

آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر