زمان مطالعه: 2 دقیقه

زن پرستار سارق از آب درآمد

با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب، خانمی که در پوشش پرستار خانگی اقدام به سرقت از افراد سالخورده می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
04 بهمن 1401
شناسه : 94036
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94036
231+
بالا
با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب، خانمی که در پوشش پرستار خانگی اقدام به سرقت از افراد سالخورده می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 -  با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب، خانمی که در پوشش پرستار خانگی اقدام به سرقت از افراد سالخورده می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (چهارم بهمن ماه) در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی مراجعه و شکایت احدی از شهروندان مبنی برسرقت مقادیری طلا و جواهرات و وجه نقد از یک خانم سالخورده در پوشش پرستار خانگی در شهرستان میناب، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد که یک خانم تحت عنوان پرستار خانگی پس از سرقت مقادیری طلاجات به استان فارس متواری شده و پس از ۷ ماه به شهرستان میناب برگشته که ضمن شناسایی مخفیگاه وی با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی متهمه دستگیر شد.

سردار جعفری اظهار کرد: سارق دستگیر شده پس از مواجه شدن با دلائل و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و معترف شد با زیر نظر گرفتن افراد سالخورده جهت پرستاری و نگهداری از آنها ازطریق اعلامیه مشغول به کار می شده و پس از جلب اعتماد آنان اقدام به سرقت می کرده است.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در این سرقت نیز پس از چند روز پرستاری در منزل یک خانم سالخورده ۹۱ ساله در فرصت مناسب با خوراندن داروی بیهوشی و خواب آور به وی ۳۰۰ میلیون ریال وجه نقد و مقادیری طلاها و جواهرات قدیمی از داخل گاو صندوق منزل سرقت و به استان فارس متواری شده است.

این مقام انتظامی استان ارزش مالی طلاجات سرقت شده توسط این متهم را بیش از ۷ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: سارق دستگیر شده طلاجات مسروقه را به مبلغ یک میلیارد ریال به یک مالخر طلا فروشی در میناب به فروش رسانده بوده که با تلاش مأموران فرد مالخر نیز شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری شهروندان با پلیس در راستای شناسایی و کشف جرائم و تولید امنیت پایدار، از عموم مردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر