زمان مطالعه: 1 دقیقه

خرید بخاری برای زلزله‌زدگان به جای رفتن به زندان در بشرویه

مردی که به اتهام نگهداری مواد ‌مخدر بازداشت شده بود به‌دلیل اینکه فاقد سابقه کیفری است به‌جای اینکه زندانی شود به خرید تعدادی بخاری برای هلال احمر محکوم شد.
04 بهمن 1401
شناسه : 94031
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94031
236+
بالا
مردی که به اتهام نگهداری مواد ‌مخدر بازداشت شده بود به‌دلیل اینکه فاقد سابقه کیفری است به‌جای اینکه زندانی شود به خرید تعدادی بخاری برای هلال احمر محکوم شد.

حادثه 24 -  مردی که به اتهام نگهداری مواد ‌مخدر بازداشت شده بود به‌دلیل اینکه فاقد سابقه کیفری است به‌جای اینکه زندانی شود به خرید تعدادی بخاری برای هلال احمر محکوم شد. این مرد چندی قبل به اتهام نگهداری مواد ‌مخدر در شهرستان بشرویه واقع در استان خراسان جنوبی بازداشت شد، اما در جریان رسیدگی به پرونده او به‌دلیل اینکه او سابقه کیفری نداشت و برای نخستین مرتبه بود که دستگیر می‌شد، قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده به جای اینکه او را به حبس، شلاق و جزای نقدی محکوم کند از مجازات جایگزین استفاده کرد. این قاضی در حکم خود این مجرم را به تامین بخاری و لوازم گرمایشی برای زلزله‌زدگان شهرستان بشرویه محکوم کرد. علی رمضانیان‌مقدم، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بشرویه در این‌باره گفت: این فرد سابقه کیفری نداشت و در دادگاه ابراز پشیمانی کرد. به همین دلیل به مجازات جایگزین محکوم شد. او ادامه داد: در راستای اجرای این حکم، وسایل گرمایشی توسط محکوم تهیه و در روستاهای رقه، باغدهک، موردستان، یگی و خداآفرید این شهرستان توزیع شد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر