زمان مطالعه: 2 دقیقه

گازگرفتگی۱۲ مسافر یک مجموعه اقامتی در مشهد

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۲ مسافر یک مجموعه اقامتی در مشهد بر اثر حادثه گازگرفتگی دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن و به بیمارستان منتقل شدند.
04 بهمن 1401
شناسه : 94026
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94026
336+
بالا
مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۲ مسافر یک مجموعه اقامتی در مشهد بر اثر حادثه گازگرفتگی دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن و به بیمارستان منتقل شدند.

حادثه 24 -  مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۲ مسافر یک مجموعه اقامتی در مشهد بر اثر حادثه گازگرفتگی دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن و به بیمارستان منتقل شدند.

محمد علیشاهی روز سه شنبه افزود: این حادثه حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح  امروز به اورژانس ۱۱۵ اعلام و چهار دستگاه آمبولانس به محل برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی بیان کرد:  ۱۲ مسافر دچار گازگرفتگی در این مجموعه اقامتی به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شدند.

مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد نیز در این خصوص گفت: در این حادثه مسافران یک خانه مسافر در محدوده حرم مطهر رضوی دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شدند.

آتشپاد دوم حسین صالح افزود: صبح امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای تعدادی زائر در یک خانه مسافر در محدوده مرکزی شهر مشهد، آتش نشانان به سرعت به محل حادثه در خیابان "سرشور" مشهد اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل و بررسی میدانی داخل این خانه مسافر مشخص شد، تعدادی از مهمانان این مجموعه با علائم تهوع و سرگیجه دچار حادثه شده اند که آتش‌نشانان بلافاصله با توجه به اهمیت سلامت مسافران اقدام به تخلیه فوری حاضران از این محل کردند.

صالح ادامه داد: در بررسی های اولیه از قسمت موتورخانه و پکیج این مجموعه، ثبت مقداری گاز منو اکسید کربن بوسیله دستگاه گاز سنج مشهود بود و تحقیقات بیشتر برای کشف علت و منشأ دقیق گازگرفتگی این افراد، توسط کارشناسان آغاز شده است.

هزار و ۸۰۰ آتش نشان در ۵۴ ایستگاه در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۰ پایگاه عملیاتی شامل ۹۸ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر