زمان مطالعه: 2 دقیقه

حمله اوباش با کوکتل مولوتوف به ماموران شهرداری در منطقه ۱۹

مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران از مصدومیت شش نفر از پرسنل شهرداری در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.
03 بهمن 1401
شناسه : 94003
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94003
280+
بالا
مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران از مصدومیت شش نفر از پرسنل شهرداری در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.

 حادثه 24 -  مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران از مصدومیت شش نفر از پرسنل شهرداری در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.

سید خلیل اصولی و در خصوص جزئیات حمله تعدادی از اوباش به مأموران یگان حفاظت شهرداری تهران در حین تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در ناحیه سه منطقه ۱۹ تهران گفت: با توجه صدور دستور قضائی برای تخریب ۷۰ باب مغازه در ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۹ تهران که در اراضی عمومی و اوقاف ساخته شده بودند، روز یکشنبه ساعت دو بامداد اقدامات لازم در جهت تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفت.

مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پس از حضور مأموران یگان حفاظت شهرداری تهران در صحنه، عده‌ای از اوباش به همکاران حمله کردند که با هوشیاری همکاران خنثی شد و فرایند تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز با حضور فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران انجام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به پایان مأموریت، همکاران در حال اعزام به مقرهای خود بودند که بار دیگر اوباش به‌صورت غافلگیرانه به همکاران حمله کردند و با پرتاب سنگ و کوکتل مولوتوف به خودروهای شهرداری و پرسنل شهرداری آسیب زدند که در این میان کارشناس رسانه یگان حفاظت شهرداری تهران از ناحیه سر، صورت و چشم دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و به بیمارستان فارابی منتقل شد.

اصولی با اشاره به مصدومیت پنج تا شش نفر از پرسنل شهرداری در جریان حمله اوباش اظهار کرد: همکار آسیب دیده پس از مداوا در نهایت و در بعداز ظهر روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.

مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران با بیان اینکه اقدامات لازم در جهت شناسایی عاملان این حادثه در حال انجام است، گفت: پیگیری‌های مربوطه از طریق مراجع قضائی در حال انجام است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر